читы monster hunter stories 2 ryujinx
Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin → Файлы
Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin — продолжение ролевого приключения в фэнтезийной вселенной Monster Hunter. Вас ожидает новый уникальный опыт с богатой. Подробнее
Трейнер (+15/+17) [1.0] Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin
Функции:
Numpad 1: Бессмертный игрок
Numpad 2: Бессмертный монстр
Numpad 3: Бесконечные сердца
Numpad 4: Бесконечное родство
Numpad 5: Максимальный уровень родства
Numpad 6: Заморозить номер хода, рейтинг битвы
Numpad 7: Бесконечный опыт
Numpad 8: Множитель опыта
Numpad 9: Изменить скорость игры
Numpad 0: Мгновенные убийства
Ctrl+Num 1: Редактировать деньги
Ctrl+Num 2: Бесконечные целебные предметы
Ctrl+Num 3: Бесконечные предметы поддержки
Ctrl+Num 4: Бесконечные предметы поддержки
Ctrl+Num 5: Бесконечные материалы
Ctrl+Num 6: Бесконечные предметы сооружений
Ctrl+Num 7: Бесконечные предметы роста
Инструкция по установке трейнера
Как правильно распаковать файл?
Как правильно установить трейнер?
Способ установки у всех трейнеров схож и заключается в том, чтобы поместить все файлы в дистрибутив игры, в ту же папку, где находится исполняемый файл, который и отвечает за запуск игры. Иногда найти его не так уж и просто, но если у вас на рабочем столе есть иконка, с помощью которой можно запустить игру, то вы можете воспользоваться следующим способом:
1. Нажать правой кнопкой мыши на иконку;
2. В открывшемся контекстном меню выбрать опцию «Свойства»;
3. В открывшемся окне перейти на вкладку «Ярлык» и нажать на кнопку «Расположение файла».
После этого в «Проводнике» откроется папка, в которой и находится EXE-файл игры. Трейнер нужно скопировать в ту же папку, если в инструкции, приложенной к трейнеру, не сказано иначе.
После этого останется только запустить трейнер и ознакомиться с сочетаниями клавиш для активации его возможностей, а затем, не закрывая трейнер, запустить игру.
Читы Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin — Трейнер (+15) [1.0]
Для Nintendo Switch и PC
Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin — продолжение ролевого приключения в фэнтезийной вселенной Monster Hunter. Вас ожидает новый уникальный опыт с богатой сюжетной линией с очаровательными персонажами, сложными квестами и дружескими встречами со знакомыми монстрами из серии Monster Hunter. Принимая на себя роль молодого всадника на монстрах, который может использовать камень родства для создания прочных связей с монстрами, игроки могут получить опыт и улучшить свои навыки, чтобы установить более глубокие связи с этими замечательными существами. Когда будете готовы, игроки смогут отправиться в незабываемые приключения, наполненные драматическими событиями и сердечной дружбой, пока разворачивается эпическая история.
Функции:
Numpad 1: Бессмертный игрок
Numpad 2: Бессмертный монстр
Numpad 3: Бесконечные сердца
Numpad 4: Бесконечное родство
Numpad 5: Максимальный уровень родства
Numpad 6: Заморозить номер хода, рейтинг битвы
Numpad 7: Бесконечный опыт
Numpad 8: Множитель опыта
Numpad 9: Изменить скорость игры
Numpad 0: Мгновенные убийства
Ctrl+Num 1: Редактировать деньги
Ctrl+Num 2: Бесконечные целебные предметы
Ctrl+Num 3: Бесконечные предметы поддержки
Ctrl+Num 4: Бесконечные предметы роста
Ctrl+Num 5: Бесконечные материалы
Инструкция по установке трейнера
Как правильно распаковать файл?
Как правильно установить трейнер?
Способ установки у всех трейнеров схож и заключается в том, чтобы поместить все файлы в дистрибутив игры, в ту же папку, где находится исполняемый файл, который и отвечает за запуск игры. Иногда найти его не так уж и просто, но если у вас на рабочем столе есть иконка, с помощью которой можно запустить игру, то вы можете воспользоваться следующим способом:
1. Нажать правой кнопкой мыши на иконку;
2. В открывшемся контекстном меню выбрать опцию «Свойства»;
3. В открывшемся окне перейти на вкладку «Ярлык» и нажать на кнопку «Расположение файла».
После этого в «Проводнике» откроется папка, в которой и находится EXE-файл игры. Трейнер нужно скопировать в ту же папку, если в инструкции, приложенной к трейнеру, не сказано иначе.
После этого останется только запустить трейнер и ознакомиться с сочетаниями клавиш для активации его возможностей, а затем, не закрывая трейнер, запустить игру.
FearLess Cheat Engine
Community Cheat Tables of Cheat Engine
[Yuzu] Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin
[Yuzu] Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin
Post by notpikachu » Mon Jul 19, 2021 9:21 am
Edit4: Show setting in cheat engine that need to activate in order to work with emulator (above).
Edit5: Add another alternate egg editor as user say it doesn’t work as I also can’t pinpoint it on my end. Still working for EA 1909. Fix a few wrong addresses here and there.
Edit6/7: Latest EA 1909 version and Mainline 697. If some of the cheat doesn’t work, try open a new yuzu as that work for me. Fix a few scripts and recheck again on the newer version. Added Super Rare/Rare flag and High Ranking flag for dungeon (mostly on testing phase), but you need to have both script checked for the Super Rare High Ranking Monster Den.
Edit 8: Tested the Super Rare Den on my save file that didn’t finish the game yet. It seemed to locked the game from receiving post-game egg. It seems fine on the post-game save. Will post as I progress.
Disclaimer: As this is yuzu we’re talking about, the emulator will have a high number of update and at some point, may break the cheat. My update support will last till I lost interest in the game. If you encountered any technical problem, please be so kind to tell what your version your emulator is, game source/version, and pm me the save file and describe how it happen. Only «doesn’t work» will be ignore.
Till then,
notpikachu
FearLess Cheat Engine
Community Cheat Tables of Cheat Engine
Post by seikur0 » Fri Jul 23, 2021 11:58 pm
it’s been a while since I had the time and reason to write some good old cheats, I’m glad this place still exists.
— Main (which contains the anti-anti-cheat script, in case you want to start modifying the game yourself)
>>> Infinite Crafting (aka «you want me to collect mushrooms and murder monsters for parts? no.»)
>>> Collector’s Luck (aka «give me those rare caves, monsters, eggs and materials»)
>>> Channeled Monsters Stay (aka «friendship forever, nobody is allowed to leave.»)
>>> Register All Genes (aka «Project X»)
>>> Free The Colors (aka «why game devs»)
>>> Enable Quick Finish for previously defeated Monsters
>>> Defeated Monsters retreat
>>> Always able to fly
>>> Monstie Size Multiplier
>>> Inventory Editor (aka «now people can put mantles in their herb bags again, jk»)
>>>>>> Collect one of every non-story Item (aka «I found that, it’s mine now.»)
>>> Character Editor
>>> Monstie Editor (aka «several monsties ended up as weird and sad hybrid creatures for this»)
>>> Weapon Editor
>>> Armor Editor
>>> Talisman Editor option details
Any materials/eggs/ingredients/monsters generated under the effect of this script will become the best versions you’d receive, if you had very very good luck. If there would be several best options, it can still be random between those.
Just use the Best Luck option as default, Equalized Luck, if you just want all outcomes to have the same chance of happening and Inverted Luck, if the things that would be the rarest (not necessarily the best) options, should happen.
Impossible results with probability 0 can be either counted as grouped with the most rarest outcomes or as the rarest outcomes directly (meaning only they occur now). That’s adjustable via an option.
I also added an option below that to exclude caves, because super rare caves tend to have only one type of egg you can get from them. You can only exclude those from the probability changes or exclude all caves to just have the normal cave spawn rates.
For similar reasons I added an option to exclude monsters as well, because being lucky in that regards means going face to face with Anjanath or worse.
It’s designed so that the amount for the current item updates with the ingame value unless you either change it in the table or freeze it and in those cases it’ll update the ingame value with yours.
(I of course added the types to the «Update Dropdowns» script as well, so it’ll be up-to date and always contain any items.)
If you increase the amount of new items (or really any item), it’ll use the game’s item collect function to change the game amount, instead of just changing the memory address. That way it’s completely safe to edit any items, even the ones you haven’t seen yet.
Talismans:
There is a list of allowed skills for talismans, basically only use the [1C] marked ones in my table (on the bottom of the list) excluding the 12 skill for specific elemental attack/defense boost (All-E Def Boost is allowed), and excluding the skill Kin Cost Down, so 13*4 skills are excluded.
I can add that as hint later instead of just the [1C]. Other than that, the type seems irrelevant, same as the level(probably always 1?). Oh and of course, if you use 2 skills, set the Num Skills to 2.
Since it’s an editor I’ll leave you the freedom to still use any battleskill, for singleplayer all of them are usable in theory. I’m not sure what the exact rules are for using the skills in combat, but someone can play around with that and hopefully share some insane results here. It could be that humans can only use human skills and need the right weapon equipped as well and monsties need to be the right type and for kinship skills, maybe you need to ride on the right monstie?
Alternatively use CE 7.0 (or 7.1 might work too).
After doing vague thing X I do Y and then Z, which I don’t like, happens:
Don’t do X. Or if you must do X, then don’t do Y anymore. In particular don’t give your monsties that weird legendary pizza hat, because I just made that up and it’s not really in the game and might crash you.
Make sure to read the «option details» section thoroughly.
Reflect about what exactly you did, that could have caused your problem, revert that and avoid doing that in the future or keep experimenting until you narrow it down to exactly the one click/change you shouldn’t have made.
If you want to post your problem here, at least give a detailed step by step description, what you did/what you’re doing.
«Corrupt data has been found» message when trying to access multiplayer
This mainly happens because you edited something in a way, the game doesn’t allow it for multiplayer. If that concerns a monstie, you can probably just visit the stables «rite of channeling» menu and leave it to make the game recalculate monstie stats etc.
If it’s your character, that’s affected, a common cause is a non-default skin color. You can revert that, or use a character edit voucher, that you can create via the «Collect Item»/»Inventory Editor» script.
Even after the cause for corrupt data is removed, you still need to restart the game, to clear that corrupted flag.
6.6 (tested with game version 1.3.0):
-fixed «Free The Colors» (and the gene’s «Update Dropdowns» script) after game update
6.5.1 (tested with game version 1.2.1):
-fixed «Defeated Monsters retreat», that couldn’t be activated by some
6.5 (tested with game version 1.2.1):
-add «Defeated Monsters retreat»
-add «Always able to fly»
-add «Monstie Size Multiplier»
6.4.1 (game version >= 1.1.0, tested with 1.2.0):
-fixed «Enable Quick Finish for previously defeated Monsters» for high rank
6.4 (game version >= 1.1.0, tested with 1.2.0):
-added «Enable Quick Finish for previously defeated Monsters»
6.3 (game version >= 1.1.0, tested with 1.2.0):
-updated armor type dropdowns with female armor names as well (automatically extracted)
-added «Free The Colors»
-flagged colors in the table as hex types and changed some descriptions for the previously unknown ones
-updated Main, so the anti-anti-cheat is slightly better and won’t be disturbed by random loaded dlls
-excluded stable and expedition upgrades from «Collect one of every non-story item» as those weren’t working properly, you apparently need to buy them from the shop
6.2 (game version >= 1.1.0, tested with 1.2.0):
-improved «Inventory Editor» and «Collect one of every non-story Item» below that
6.1 (game version >= 1.1.0, tested with 1.2.0):
-added «Register All Genes»
6.0 (game version >= 1.1.0, tested with 1.2.0):
-added «Character Editor»
-added «Weapon Editor»
-added «Armor Editor»
-added «Talisman Editor»
-added battle skills to «Monstie Editor», use CE’s freeze function to keep customized skills over the duration of one session (non-permanent)
-changed «Monstie Editor» monstie recognition, should be working flawlessly now and also gives the supporter’s monster as well
4.8.1 (game version >= 1.1.0, tested with 1.2.0):
-4.8 was buggy with the anti-anti-cheat, replaced that
4.8 (game version >= 1.1.0, tested with 1.2.0):
-fix game freezes related to monster clashes (anti-anti-cheat was changing slightly too much, I also refined the method now.)
4.7 (game version 1.1.0):
-added «Collect Item» script in «Inventory Editor»
-prevent adding of unknown items via «Inventory Editor»
4.6 (game version 1.1.0):
-item types in the Inventory Editor will now shop up with category and sub-category
4.5 (game version 1.1.0):
-added Inventory Editor
4.4 (game version 1.1.0):
-removed «Tsukino’s Best Luck», that wasn’t working as expected and for now I don’t care enough to really make it work
-added «Update Dropdowns» script, the table now has 100% accurate labels for the monstie and gene options, because they’re directly pulled from game memory (and updating those is as easy as using the mentioned script, so updates won’t be a problem
v4.2 (game version 1.1.0):
-added option to exclude caves or monsters selectively in Collector’s Luck
-some minor changes to monstie editor (mainly removed that one list, they were battle skills and are reloaded after each battle, so less useful for an editor)
v4 (game version 1.1.0):
-added «Channeled Monsters Stay»
-added «Monstie Editor» (this really was more out of curiosity, sry game devs)
v3 (game version 1.1.0):
Infinite Crafting:
-added
v2.2 (game version 1.1.0):
Collector’s Luck:
-added option to always get best smelling eggs (independent of other options)
v2.1 (game version 1.1.0):
Collector’s Luck:
-added more options regarding impossible outcomes
-option to exclude monsters from luck
v2 (game version 1.1.0):
initial release with Collector’s Luck option
v1.1 (game version 1.1.0):
anti-anti-cheat improved
v1 (game version 1.1.0):
anti-anti-cheat ready
Читы для Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin Cheat Бессмертие, Деньги 2021
Отличный бесплатный чит на Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin трейрер, с мощным и крутым функционалом: Super Damage, Speedhack, Money Hack, Infinite health, Exp, Materials, Growth Items, Support Items, Healing Items, Hearts, Kinship, Max Kinship Level Hack, и это основные функции данного мультихака, с которыми тебе будет намного интересней играть. Ведь функции данного чита открывают огромные возможности для творчества и новые варианты прохождения, а не только те, которые предусмотрел разработчик игры. Это отличное решение, чтобы провести свое время с пользой, поскольку этот чит дает мощный инструментарий по управлению игрой. Которым легко и просто пользоваться любому пользователю, даже если ты раньше ты не использовал читы!
Инструкция!
В настройках игры установи режим оконный или оконный без полей.
Скачай и распакуй архив, запусти чит «MHS2WoRTrainer.exe» от имени администратора!
Если чит не будет работать, скопируй его в папку с игрой и запусти его оттуда!
При возникновений проблем после инжекта, отключи вертикальную синхронизацию.
Удачных читерских каток!
Вот и все^^
Пароль от архива:hells-hack.com
Чит актуален на 11 июля 2021 года!
У тебя не работает чит или появляется ошибка?! — ЖМИ СЮДА
Скачать могут ТОЛЬКО ЗАРЕГИСТРИРОВАННЫЕ ПОЛЬЗОВАТЕЛИ! Пожалуйста,зарегистрируйтесь на сайте,это ведь так просто!
Что бы зарегистрироваться,нажмите СЮДА и пройдите простую процедуру регистрации.